Udlejningsregler

Alling Beboerhus. Forhold vedr. leje.

OBS! Der er begrænsning på antallet af udlejninger til “ikke medlemmer” af foreningen. Huset udlejes kun 10 gange pr. kalenderår eksternt. Desuden kan  eksterne ikke reservere/bestille huset mere end et halvt år i forvejen.

 

Praktiske forhold:

  • Der er ingen ekstern udlejning i juni, juli og august. Medlemmer af beboerforeningen kan leje huset indtil sankt hans
  • Selvom kalenderen viser at huset er ledigt er det ikke sikkert at det kan lejes. Det skyldes at der er begrænsning på antallet af udlejninger i løbet af året.
  • Der må ikke ryges indendørs i beboerhuset. El aflæses når du kommer og går og skrives f.eks. ind i skemaet nederst på denne side. Aflæsning og nøgle medbringes når der afregnes
  • Elmåleren er i depotet, lige til venstre for døren når du træder ind i rummet
  • Forbruget kan evt. noteres i skemaet nederst på denne side
  • Ødelagt inventar og evt. skader på huset erstattes efter aftale med udlejeren
  • Der må ikke medbringes husdyr i huset
  • Parken er en offentlig park. Private fester må ikke belaste parken i en sådan grad, at det hindrer andre i at færdes der. I parken er det ikke tilladt at køre, parkere eller slå telt op
  • Regulering af varme, ventilation og lys findes lige til højre på væggen når man træder ind i salen. (Spørg evt. udlejeren)
  • Musikanlægget monteret under bardisken. Der er CD spiller. Hvis man vil tilslutte andet udstyr kan det gøres med en ledning med mini jackstik. Der må ikke ændres på anlægget. Der er wifi i huset. kode står på router.
  • Tag hensyn til husets naboer! Hold vinduer og døre lukket hvis du spiller høj musik eller på anden måde er højrøstet. Efter kl. 23 skal vinduer og døre holdes lukket.
  • Brug terrassen med omtanke og husk på at der er ikke langt til naboerne!
  • Rengøring:

    • Huset skal afleveres rengjort, og med borde og stole på plads
    • Borde, stole og vindueskarme tørres af
    • Gulv fejes og vaskes, husk kun at bruge husets eget vaskemiddel
    • Toiletter rengøres og madameposer skiftes
    • Køkken rengøres, opvaskemaskine tømmes og porcelæn sættes på plads
    • Affaldssækken fjernes fra stativet
    • Lånte klude og viskestykker vaskes og bringes tilbage til huset
    • I det omfang der er plads, må affald fyldes i skraldeposerne udenfor huset
    • Alt restaffald inkl.flasker skal bortskaffes af lejeren samme dag

    Ungdomsfester:

    • Der skal være ansvarlige voksne til stede under hele festen
    • Festen skal holdes inde i huset

     

    Aflæsning før
    Aflæsning efter