Alling Beboerhus. Forhold vedr. leje.
Udlejningsregler og praktiske forhold
|
|
Antal borde, service og viskestykker/karklude:
- Borde: 9 stk. 80×120 cm – dertil 3 plader, som kan sættes i mellem bordene – de måler også 80×120 cm,
1 stk. 90×90 cm, 3 stk. 80×180 cm, 1 stk. ottekantet bord ca. 150 cm
– dette bruges typisk til at anrette ta-selv-bord, men kan også bruges til 8 personer. - Lysestager: Ca. 30 – 40 stk. primært til fyrfadslys. Ca.10 stk. er til almindelige lys.
- Service: Ca. til 60 – 70 personer. Glas og bestik er ikke ens.
- Vaser: Ca. 20 små vaser.
- Viskestykker, karklude og håndklæder skal medbringes af lejer.
Rengøring:
- Borde, stole og vindueskarme tørres af.
- Huset skal afleveres rengjort og med borde og stole på plads.
- Gulve fejes/støvsuges og vaskes. Husk kun at bruge husets eget vaskemiddel.
- Toiletter rengøres og madameposer skiftes.
- Køkkenet rengøres, opvaskemaskinen tømmes og porcelæn sættes på plads.
- Affaldssækken fjernes fra stativet.
- Hvis der er lånte klude og viskestykker, skal de vaskes og bringes tilbage til huset.
- Sortér affald i de 2 containere udenfor køkkenet.
- I det omfang der er plads, må affald fyldes i skraldeposerne udenfor huset.Ungdomsfester:
- Resterende affald inkl. dåser og flasker skal bortskaffes af lejeren samme dag.
- Cigaret skodder skal samles op og afskaffes.
- Der skal være en ansvarlig forælder til stede under hele festen.
- Festen skal holdes inde i huset.
- Festen slutter kl 1.00.