Alling Beboerhus. Forhold vedr. leje.

Udlejningsregler og praktiske forhold

  •   El aflæses når du kommer og går! Aflæsning og nøgle medbringes når der afregnes.
  •   Elmåleren er i depotet, lige til venstre for døren, når du træder ind i rummet.
  •   Parken er en offentlig park. Private fester må ikke belaste parken i en sådan grad, at det hindrer andre

    i at færdes der. I parken er det ikke tilladt at køre, parkere eller slå telt op.

  •   Tag hensyn til husets naboer! Hold vinduer og døre lukket, hvis du spiller høj musik eller på anden måde er højrøstet. Efter kl. 23 skal vinduer og døre holdes lukket.
  •   Brug terrassen med omtanke.
  •   Der må ikke ryges indenfor i beboerhuset.
  •   Regulering af varme, ventilation og lys findes lige til højre på væggen, når man træder ind i salen. (Spørg evt. udlejeren).
  •   Musikanlægget er monteret under bardisken. Der er CD spiller. Hvis man vil tilslutte andet udstyr, kan det gøres med en ledning med mini jackstik. Der må ikke ændres på anlægget. Der er wifi i huset. Koden står på routeren ved siden af køleskabet.
  •   Ødelagt inventar og evt. skader på huset erstattes efter aftale med udlejeren.
  •   Der må ikke medbringes husdyr i huset.

Antal borde, service og viskestykker/karklude:

  •   Borde: 9 stk. 80×120 cm – dertil 3 plader, som kan sættes i mellem bordene – de måler også 80×120 cm, 1 stk. 90×90 cm, 3 stk. 80×180 cm, 1 stk. ottekantet bord ca. 150 cm – dette bruges typisk til at anrette ta-selv-bord, men kan også bruges til 8 personer.
  •   Lysestager: Ca. 30 – 40 stk. primært til fyrfadslys. Ca.10 stk. er til almindelige lys.
  •   Service: Ca. til 60 – 70 personer. Glas og bestik er ikke ens.
  •   Vaser: Ca. 20 små vaser.
  •   Viskestykker, karklude og håndklæder skal medbringes af lejer.

Rengøring:

  •   Borde, stole og vindueskarme tørres af.
  •   Huset skal afleveres rengjort og med borde og stole på plads.
  •   Gulve fejes/støvsuges og vaskes. Husk kun at bruge husets eget vaskemiddel.
  •   Toiletter rengøres og madameposer skiftes.
  •   Køkkenet rengøres, opvaskemaskinen tømmes og porcelæn sættes på plads.
  •   Affaldssækken fjernes fra stativet.
  •   Hvis der er lånte klude og viskestykker, skal de vaskes og bringes tilbage til huset.
  •   Sortér affald i de 2 containere udenfor køkkenet.
  •   I det omfang der er plads, må affald fyldes i skraldeposerne udenfor huset.

    Ungdomsfester:

  •   Resterende affald inkl. dåser og flasker skal bortskaffes af lejeren samme dag.
  •   Cigaret skodder skal samles op og afskaffes.

page1image51756032

  •   Der skal være en ansvarlig forælder til stede under hele festen.
  •   Festen skal holdes inde i huset.
  •   Festen slutter kl 1.00.