Alling Beboerhus. Forhold vedr. leje.

Udlejningsregler og praktiske forhold

  • El aflæses når du kommer og går! Aflæsning og nøgle medbringes når der afregnes.
  • Elmåleren er i depotet, lige til venstre for døren, når du træder ind i rummet.
  • Parken er en offentlig park. Private fester må ikke belaste parken i en sådan grad, at det hindrer andre i at færdes der.
  • I parken er det ikke tilladt at køre, parkere eller slå telt op.
  • Tag hensyn til husets naboer! Hold vinduer og døre lukket, hvis du spiller høj musik eller på anden måde er højrøstet.
  • Efter kl. 23 skal vinduer og døre holdes lukket.
  • Brug terrassen med omtanke.
  • Der må ikke ryges indenfor i beboerhuset.
  • Regulering af varme, ventilation og lys findes lige til højre på væggen, når man træder ind i salen. (Spørg evt. udlejeren).
  • Musikanlægget er monteret under bardisken. Der er CD spiller.
  • Hvis man vil tilslutte andet udstyr, kan det gøres med en ledning med mini jackstik.
  • Der må ikke ændres på anlægget. Der er wifi i huset. Koden står på routeren ved siden af køleskabet.
  • Ødelagt inventar og evt. skader på huset erstattes efter aftale med udlejeren.
  • Der må ikke medbringes husdyr i huset.

Antal borde, service og viskestykker/karklude:

  • Borde: 9 stk. 80×120 cm – dertil 3 plader, som kan sættes i mellem bordene – de måler også 80×120 cm,
    1 stk. 90×90 cm, 3 stk. 80×180 cm, 1 stk. ottekantet bord ca. 150 cm
    – dette bruges typisk til at anrette ta-selv-bord, men kan også bruges til 8 personer.
  • Lysestager: Ca. 30 – 40 stk. primært til fyrfadslys. Ca.10 stk. er til almindelige lys.
  • Service: Ca. til 60 – 70 personer. Glas og bestik er ikke ens.
  • Vaser: Ca. 20 små vaser.
  • Viskestykker, karklude og håndklæder skal medbringes af lejer.

Rengøring:

  • Borde, stole og vindueskarme tørres af.
  • Huset skal afleveres rengjort og med borde og stole på plads.
  • Gulve fejes/støvsuges og vaskes. Husk kun at bruge husets eget vaskemiddel.
  • Toiletter rengøres og madameposer skiftes.
  • Køkkenet rengøres, opvaskemaskinen tømmes og porcelæn sættes på plads.
  • Affaldssækken fjernes fra stativet.
  • Hvis der er lånte klude og viskestykker, skal de vaskes og bringes tilbage til huset.
  • Sortér affald i de 2 containere udenfor køkkenet.
  • I det omfang der er plads, må affald fyldes i skraldeposerne udenfor huset.Ungdomsfester:
  • Resterende affald inkl. dåser og flasker skal bortskaffes af lejeren samme dag.
  • Cigaret skodder skal samles op og afskaffes.
  • Der skal være en ansvarlig forælder til stede under hele festen.
  • Festen skal holdes inde i huset.
  • Festen slutter kl 1.00.